На чому можуть заощаджувати забудовники при будівництві котеджу 19/08/2019

До списку новин
На чому можуть заощаджувати забудовники при будівництві котеджу

Придбання нерухомості на первинному ринку, особливо якщо це дорогий котедж, сполучене з масою ризиків і нервів. Інвестори довгий час підшукують підходяще котеджне містечко, оцінюють плюси і мінуси покупки готового житла, а також інфраструктуру навколо. От чому особливо неприємно після укладання договору знайти недоробки будівельної компанії, яких можна було б уникнути при більш ретельному огляді проектної декларації та зовнішньому оцінюванні будинку.

У цій статті поговоримо про проблемні моменти, що зустрічаються у нових котеджах. Важливо помітити, що клас КМ далеко не завжди виступає 100% гарантією вдалої угоди. Однак більш висока вартість котеджу передбачає максимально відповідальний підхід до будівництва та вибір більш якісних матеріалів.

ТОП-7 речей, на яких заощаджує девелопер при будівництві котеджу

Власний будинок із прибудинковою ділянкою – мрія тисяч інвесторів. Тільки в деяких випадках радість від придбання нерухомості очорняється недостатньо професійним підходом компанії-забудовника до роботи. Іноді перераховані далі проблеми пов'язані з недосвідченістю будівельної фірми. Але частіше все пов’язано саме з бажанням девелопера максимально заощадити і заробити якнайбільше. Якщо ви заздалегідь підстрахуєтеся, то зможете захиститеся від покупки неліквідної вілли або у випадку суперечки розраховувати на врегулювання питання в рамках закону.

  • Ділянка

Ніколи не оглядайте територію будівництва або вже готовий будинок взимку. У цей період сніг ще не встигає зійти і може приховувати можливі недоліки котеджу. На території не повинне бути ярів, нерівностей або пухкого ґрунту. Якщо бачите багато ям, перепад висоти на території КМ, то ділянка дісталася забудовнику за копійки і звести тут гарний будинок без серйозних вкладень буде неможливо.

Також ділянка з нерівним рельєфом потребує реалізації нестандартного проекта та це в кілька раз підвищить вартість готового житлового приміщення. Особливо ретельно оглядайте землю у тому випадку, коли до будівництва будинку ще ніхто не приступився, і ви тільки підбираєте найбільш привабливий для себе шматок землі під будівництво.

  • Фундамент

На жаль, у рідких випадках компанії заощаджують на фундаменті або використовують для його зведення максимально прості технології. Деяким покупцям везе і котедж стоїть на ньому довгий час без утворення температурних розривів або інших проблем.

На чому може заощаджувати девелопер? Компанія може найняти фахівця середньої руки для розрахунків глибини фундаменту або на ділянці зі схилом звести фундамент за стандартною технологією.

В обов'язковому порядку запитуйте, за якою технологією заливався фундамент, дивіться технічні документи та для допомоги з розбором документації звертайтеся до експертів.

  • Вікна

Ще одна часта стаття економії – віконні конструкції. Недосвідчена людина без сторонньої допомоги навряд відрізнить п'ятикамерні склопакети від двокамерних, не зможе на око визначити товщину скла, рівень звуко- і теплоізоляції. По можливості просіть компанію підтвердити якість використаних вікон, назву фірми-виробника, дивіться на відкоси та оздоблення підвіконь.

З цим питанням теж краще консультуватися з фахівцем, який добре розбирається в технічних характеристиках пластикових і металопластикових конструкцій. Якщо приділити цьому питанню мінімум уваги, то на укосах з'явиться конденсат, грибок, цвіль і постійно буде накопичуватися волога.

  • Товщина стін

У рекламних буклетах або прес-релізах девелопери обіцяють безкомпромісну якість будівництва, преміальні матеріали та продумане планування. Тільки в рекламному ролику не будуть згадувати такий важливий параметр, як товщина стін або матеріал, з якого вони зведені.

Покупець може «простукати» стінки, однак, це практично нічого не дасть. Оцінити шумоізоляцію, збереження тепла і відсутність протягів у котеджі можна тільки через певний час. Ви можете виміряти ширину вхідного дверного прорізу або лутки у міжкімнатних полотнах, але це теж дасть лише приблизне уявленні про товщину стін. Краще кликати на зустріч експерта, здатного розібратися в документах, що має уявленні про розмір кладки цегли, керамоблока або товщині бетонної плити.

  • Дах і перекриття

Цей пункт не можна на 100% віднести до тих речей, на яких компанії заощаджують навмисно. Просто недосвідчені забудовники навіть не замислюються про те, щоб використовувати гідроізоляцію на даху, замінити металеві аркуші або металочерепицю іншим, менш теплопровідним матеріалом. Обов'язково дивіться, щоб щілини були забиті спеціальним матеріалом, був спеціальний шар, який запобігає втраті тепла взимку і перешкоджає перегріванню даху в літню спеку.

  • Внутрішнє оздоблення

На чорнове або чистове оздоблення варто дивитися лише тим, хто планує покупку котеджу хоча б з мінімальним ремонтом. Іншим же досить оцінити коробку та прийняти роботу забудовника. Але якщо коротенько – будівельні фірми намагаються не використовувати преміальні оздоблювальні матеріали, а балансують між показниками ціни і якості. На ділі девелопер закуповує ту сировину, яка забезпечує нормальні характеристики будинку і коштує порівняно недорого.

  • Комунікації

Підведення інженерних систем у КМ – ще одна серйозна стаття витрат для компанії-забудовника. От чому тут заощаджують практично на кожній дрібниці. При поганому напорі води фірма може не підводити до будинку окремий насос, використовувати дешеві пластикові труби і т.д.

 

Вас також може зацікавити:

Чи можна продати недобудований котедж?

Чи слід проводити реконструкцію старого котеджу або краще купити новий?

Разновидности коттеджей. Что лучше выбрать

Швидкомонтовані котеджі: особливості і недоліки

Як правильно вибрати котедж для родини: ТОП-5 порад

Читайте також
Безкоштовна онлайн-конференція, присвячена самому ефективному способу залучення клієнтів - платній рекламі в інтернеті.
Платформа для зустрічей виробників і дилерів технологій та будівельних матеріалів в західному регіоні країни.
Ефективний майданчик для презентації товарів і послуг, місце зустрічі і налагодження ділових контактів, обговорення питань розвитку будіндустрії та енергетики в Запорізькому регіоні.